MY FAIRYLAND 2 - učbenik za zgodnje učenje angleškega jezika
V drugem razredu se vzporedno s temeljnim programom dodaja tudi opismenjevanje, torej BRANJE IN PISANJE. Delovni učbenik je zgrajen na osmih zgodbicah, delo z njimi pa je naravnano tako, da ob dejavnostih uresničujemo cilje jezikovne kopeli na različnih predmetnih področjih. Otroci v tem obdobju že preraščajo t.i. "tiho fazo" in se bolj sproščeno in pogosteje vključujejo v govorne dejavnosti. Zato gradivo uvaja več usmerjenih "govornih" dejavnosti, predvsem pa zelo skrbno odmerjenje vaje za razvijanje grafomotorične spretnosti ali seznanjanje s črkami, ki jih v slovenski abecedi ni (x, y, q, w). Te in ostale črke otroci skozi leto usvojijo v vseh treh oblikah (velike tiskane na začetku, male tiskane sredi leta in male pisane proti koncu leta). Ob spoznavanju abecede iščejo otroci začetne glasove, rime ... Sledijo dejavnosti, pri katerih se lotijo branja in pisanja na ravni besed. Otroke počasi navajamo na samoevalvacijo - torej samorefleksijo lastnega napredka in odnosa do angleškega jezika.